2 mil

Idag har jag stått på längdskidor nästan hela tiden. När jag tillslut kom hem hade vi åkt 2,1 mil. Riktigt kul faktiskt.
Åkte först med mamma, pappa, syster, bror och faster, sen åkta pappa och brorsan hem i förväg. När vi åkte ikapp dom åkte alla tillsammans igen och sen lämnade jag och syster dom.
Vi två åkte hem men eftersom att vi inte hade några nycklar åkte vi 7 km till. I 2 km var det bara uppförsbackar nästan hela tiden, heeeelt slut. Bastade sen, ansiktsmask och hårinpackning.
Om ett tag ska jag äta, gott!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv ja visst är den underbar?:D

passa på nu när de finns 10% rabatt!

2012-02-07 @ 18:05:35
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: tack så mycket! :)

Behövs 500 :)

2012-02-07 @ 18:58:10
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0