Dag 1- Något du älskar/ att göra

Har mycket intressen, så kan itne välja en. Men här kommer 3.
1. Hästar och ridning!
Jag har alltid haft kärlek till hästar, min mamma har nog smittat av sig till mig, hon red på ridskola och hade senare egen häst och så.
Det häftigaste med ridningen är väl att man får samspel med ett så stort djur. Folk som inte rider förstår inte.
Men ja, det är riktigt roligt och härliga djur!
2. Innebandy
Innebandyn betyder mkt för mig. Har spelat ganska länge. Jag älskar mitt lag, och tränare och alla är så härliga.
Asså, jag kan inte säga mer än att det är superkul.
2. Badminton
Badminton har jag spelat så länge jag kan minnas. Och det är så mycket roligare när man kan tekniker, och inte bara nuddar bollen liksom.
Jag och min nära vän Melina har spelat länge, sen tog vi 1 års paus och sen började vi igen.
Jag älskar badminton, men ibland kan det bli lite tråkigt. Men jag kommer nog aldrig sluta helt med det.


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0