Dag 3- Mina favoritsporter

Detta är nog den roligaste punkten enligt mig :)
Men såklart är det ju mina aktiviteter, som ni redan vet. Men om någon missat så är det innebandy, badminton och ridning.
Men annars så har jag alltid velat börja på handboll.
Sen jag var liten. Men det blev liksom aldrig av, och sen hittade jag innebandyn.
Ofc har jag följt handbollen och Sveiges resa. Jag säger bara en sak, Kim Ekdahl Du Rietz alltså, så grym!
Annars så är min familj en riktig hockeyfamilj.
Pappa har spelat sen han var liten, och spelar fortfarande. Och min bror har också spelat sen han var en liiiiiten pojke.
Skridskor och skidor är ju också en favorit.
Gymnastik ville jag börja på när jag var liten.
Har fler favoritsporter men orkar inte skriva mer nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina :)

Visst :) säg bara till när du kan ses <3

Kram <33

2012-02-12 @ 20:39:00
URL: http://stinakarlborg.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0