FREEEDAG! TJIHUUU!

Vaknade imorse och bah: Tjihu, Lördag! sen så bah, nej vänta lite här nu..
Men har haft en kort dag med 3 lek. Ma, SO, och spanska.
Trevligt.
Har inte så mycket att säga om dagen, mer än att jag har haft ont i halsen i stort sett hela dagen, och nu är det värre.
Ska äta glass sen, Ben & Jerrys. Kalla mig konstig, kalla mig vad ni vill, men jag har bara ätit det en gång..
Imorgon blir det match, mår jag såhär dåligt så blir det nog målvakt för min del.
Hoppas laget och motståndarna sköter sig, och domarna osv.
Har inga förväntningar, vi möter serie-ettan!
Nu ska jag fixa en grej till ridläraren, och sen skriva Dag-1.
Puuss!
Världens bästa ponny, som har åkt upp till himlen! ♥

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0