Friskvård och Hälsa

Hej hopp i lingonskogen.
Har haft elevens val hela dagen, friskvård och hälsa. Vi tränade mest styrka, och kondition, och sen gjorde vi fruktsallad.
Det var jobbigt men också roligt!
Efter skolan gick jag med Vega till sjuklingen Alma. (hon var bara lite förkyld)
Där gjorde vi inte så mkt. Jag och Vega flummade mest framför webcam på ipaden.
Sen stoppade jag också hos Emma, där vi berättade om hur varandras dagar sett ut :)
Sitter nu i min säng, nyduschad och ska precis äta. Sen måste jag ta tag i plugget.
Prov i Sv imorgon. Matte på torsdag!
Puss så länge!
Igår.

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0