Gjort illa foten....

Hola, usshh vad jag var tröött i morse ville verkligen inte gå  upp. ( Kule för er och veta) Iaf började 8 imorse slutade 14.15 var på loftet ett tag innan jag och 5 pers till åkte hem till mej, bytte om, och åkte sedan till handbollsträningen. det gick väl ganska bra tror jag. Förutom mot slutet för då hamnade min fot under en tjej och vreds lixom om eller vad man ska säga. Så då fick jag ont i foten och tog det lite lungt resten av träningen. Får hoppas att deet är bättre imorrn :/ När jag kom hem åkte jag till ica för att köpa en  fralla o loka inför nationella proven imorrn. Just nu sitter jag i soffan och myser medans jag kollar på Wipeout vinter, haha sitter och garvar hela tiden, snacka om skadeglädje hehe:)
 Hallå ni måste kommentera vad ni vill ha här på bloggen, frågestund? Hiss/Diss?, Dagens outfit?, Dagens blogg? Snälla kommentera:)
Puss

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0