"Gustav Vasa"

Hallådär. Köp blåbär, höhöhö.
Min dag har varit okej. Engelska, no, sv och bild, så en kort dag :)
Hihi, det roligaste (som inte var supersuperroligt) som hände idag var när vår mentor berättade vad vi skulle ha på elevens val. Så bah: "Jasmine Vasa, Emma vasa och Gustav Vasa" haha! :)
Asså det fanns ett val som var vasa. Också aa. Ni fattar hoppas jag! :D
Hihi, men efter skolan var jag hos Emma i typ en timme. Vi gjorde ingenting, som vanligt haha men trevligt :)
Nu tänkte jag snart plugga No, sv och Eng. Men vi får se. Det är ändå tanken som räknas! ;)
Jag kan säkert blogga senare!
Puss!
:)

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0