Hej

Bloggningen är ju inte på topp just nu från mig eftersom att jag är i sälen och inte har samma tillgång till datorn.
Kan ju inte blogga från mobilen heller så inte så ofta.
Idag har jag inte gjort något speciellt, varit nere i byn och handlat lite.
Skit tråkigt eftersom att det är för dåligt väder för att åka slalom och har inga längdskidor längre.
Ska hyra imorgon tror jag och så ska vi åka.
Finns inte mycket mer att säga faktiskt, tråkigt.
Saknar stockholm kan man säga, alla kompisar och friheten.
Nu måste jag sitta inomhus och göra ingenting. Kan inte ha datorn eftersom att lillebrorsan tycker att han borde få ha den mer... nej nu ska han ha den igen. Puss

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0