Ingen blogglust.

Tycker som Cornelia. Blev inte riktigt som jag hade tänkt osv.
Så vi får hur länge jag orkar bloggga. Men vi ska iaf göra en omstart med ny header, och kanske stilmall och grejer, så det blir säkert bra!
Idag iaf har jag tävlat badminton. Roligt. Gick rätt bra, så är nöjd. Skrattade helt galet mycket med Melina! Love to you!
Sen har jag duschat, ätit, pratat med Cornelia, och snart ska jag kolla på gladiatorerna. Jag tycker att melodifestivalen är uttjatat och tråkigt! haha, knasig jag är.
Imorgon sticker jag och Cornelia till stallet, och har en Cornelia&Fanny dag :D Mysigt!
Nu ska jag avsluta, men ni måste bara kolla på denna videon. Om ni inte orkar kolla på hela så spola fram till 1.04!
Herregud, typ det gulligaste jag nånsin sett! Emma måste älska mig just nu! :D

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0