Not good!

heej fina vänner! dagen rullade på bra började 8.00 slutade 14.15 ( kul för er o veta) nemen jag känner att det inte går någo bra längre med bloggen.... det är typ bara Fanny som bloggar känns det som. Men i veckan kanske det inte blir så mycket inlägg för min del, pga en massa läxor, träningar.  Och sen nästa vecka är det SPORTLOV!! tjihuuu. Då åker jag till Trysil( hoppas vi tar med datorn) Om vi inte gör det kommer det inte bli nån bloggning på hela veckan då heller... Vi får se. Men efter det ska jag skärpa mig :) Och  det kommer nog en ny header snart. Nu har jag inge mer att skriva så Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckans blogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/19-februari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-02-21 @ 21:23:24
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0