Nu ridning!

Hej,idag hade vi beep-test, och jag är inte nöjd. Tänker altid "kunde gjorde mer". Men hade ont i halsen, så får väl säga att det gick bra ändå.
Sen matteprov. Det kändes jättebra, hoppas det också!
Sen NO, So, och musik.
Vi ska spela "set fire to the rain". Och man får inte ha samma instrument som i höstas. Så jag valde piano. Inte min grej kanske men vi får väl se hur det går!
Snart kommer Tove, och sen rullar vi vidare till stallet, och har markarbete. Kommer nog på Britta men hoppas på någon annan :P Nej, men Britta var nog inte min typ av häst liksom!

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0