Så jävla lycklig! :')

Jag och Emma gick upp halv 7 imorse, för att hinna till matchen 9.00 Jag mådde jätteilla och kunde inte äta frukost osv. Men sen kom vi dit, jag stod i mål, hade en papperskorg bakom sargen ifall att jag fick ett kräkanfall.. Matchen började super. Vi gjorde 1-0. Sen blev det 2-1 till dom. Sen 3-1. Efter en stund blev det, okej jag kommer inte ihåg. Men på slutet chansade vi mkt. Tog ut målvakt och la in en till spelare. Det gick bra. Synd bara att vi inte pressade in ett mål till. Men detta var vår bästa match, med en illamående målvakt, trötta och alldeles för lite spelare (alla var sjuka typ Och en helt fantastisk tränare som lägger ner supermycket tid på oss, världens bästa! Mitt lag är helt fantastiskt! Bästa! Detta var helt klart värt att åka typ 40 min för att spela. I mina ögon var detta en vinst. Vi visade verkligen vart skåpet skulle stå idag! Det kändes som att det hade blivit 30-0 till oss, så lycklig som jag var! Herre, finns inte Ord att beskriva hur jävla mycket jag älskar mitt lag, och tränare! Tack! <3

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0