Smart tjej här...

Idag började jag halv nio, Hände ingenting förutom att på träsljöden var jag så otroligt smart så att jag skruvade fast handtagen, på min bricka ,på var sin sida, lite svårt å förklara, men ena handtaget hamnade neråt o andra uppåt,, knas!!! iaf slutade kl. 15.00 var på  loftet jag och några till satt och pratade om "Jordens undergång", talibaner m.m haha kul vi hade asså. :) Sen åkte jag hem och slappade i soffan. Mer har jag inte gjort denna kväll. Imorgon har vi match mot spånga. Då måste vi vinna tjejer. Är sjukt taggad. Mötte dom förra helgen och då förlorade vi med tre mål, och då hade vi en avbytare som var skadad... men  nu är vi fullt lag så nu jävlar. Efter det ska jag bowla med bästa kusinerna så det kanske inte blir så mycket bloggning men ska försöka :) Ciaoo


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0