tidsinställt- HISS/DISS

FANNY HISSAR:
  • Snö, det är så mysigt, liksom en vinter utan snö, vad är det liksom!
  • Snart sportlov! skönt!
  • Sockor, så himlans skönt nu på vintern, när det är kallt!
  • Vi har slöjd. Det är ganska roligt, gör att måndagarna inte känns så långa, och tråkiga.
  • Ridning ikväll :P
FANNY DISSAR:
  • feeeett mycket plugg, prov, löxor!
  • Böcker, vi läser varenda lektion på svenskan, och att läsa är liksom ingen action, man sitter bara där och ja, läser..
  • Fel tid för torsdagsträningen. Kan inte välja mellan innebandy eller ridning. Eller jo, kan köra båda. men byter jag ridgrupp så kommer jag inte rida med mina kära vänner, kanske annan ridlärare osv.
  • Tidig match på söndag. Ska samlas runt 8.
Nu är det ganska tomt i mitt huvud!
Så, ja.

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0