tjenare

Herregud va dålig bloggning, måste skärpa mig.. Aja snabbis om gårdagen hände inget i skolan typ, på eftermiddagen var det träning det gick helt okej men hade ingen lust att träna. När jag kom hem satt resten av familjen och kollade på video filmer från när jag  var lite osv. Så jag glömde bort o blogga då hehe :) Idag började jag 8.30 med sv övade inför nationella prov sen ma x 2 bla bla bla... kul för er och veta vad jag gjort i skolan haha men håller faktiskt med Cornelia o Fanny om att vi ska ha typ frågestund, dagens blogg m.m kanske blir lite roligare o läsa då kommentera gärna vad ni tycker. Byeee :)




Mee and Betsyyyy :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Good :)

Vi kan prata om det på torsdag! Eller ja, imorgon! ;) <3333

2012-02-01 @ 21:15:47
URL: http://tfc.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0