trött tjej här...

Hejsan, var skolan idag ( som alla andra barn utom Cornelia) började halv nio slutade tre typ. Var super trött hela dagen. och som vanligt när jag är trött blir jag sjuukt flummig.. stackars lilla ella som fick stå ut med mig idag igen... men men. Efter skolan var jag på loftet och hade lite snöbollskrig haha det var kul  :)  appropå ingenting fyller jag år om 5 dagar :)Väldigt inressant för er och veta :O. Ehhmm vet inte vad jag ska skriva... joo juste vi har nationella prov i svenska på onsdag. Är så otaggad man kan bli. Tror jag ska kolla på Sofias Änglar kl 8. Har typinga läxor den här veckan. Tjihuu för det. haha ne nu känner jag att detta inlägg blev lite flummigt och osammanhängande så nu ska jag avsluta. Byee

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0