Vad har hänt?!

Herregud vet inte vad som har hänt.. har inte bloggat på typ en vecka! SKandal. iaf Kan berätta lite kort om helgen. På lördagen fyllde jag år då åkte jag till sickla med mamma och pappa. Resten av dagen tog jag det bara lugnt. Sen på kvällen o´kom hela familjen hem och vi åt middag och spelade lite kort m.m På söndagen hade jag "släktkalas" det var trevligt.  Igår var jag i skolan Vi hade nationella prov i matte  ( Munligt) Det gick sodär fatta typ ingenting. Mådde (Mår) inte så bra så på kvällen tog jag  det lugnt och slappade i soffan, plugga osv. Sen idag börja  jag åtta o slutade 14.15  tyyp. Jag och några kompisar åkte direkt till handbollen. VAr inte med pga halvt sjuk... förkyld, ont i halsen o huvet...men jag kollade på, Efter träningen hade vi lag möte, åt, kollae på damernas träning och var med på herrarnas fys. Det var kuligt ( att kolla på) Ne nu måste jag avsluta innan inlägget blir föör långt. Puusss
Finaste betsy och tindra i stallet :) <3

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0