Wednesday

Hallådär!
Min dag har varit okej. Engelska, No, Sv, bild och NO-labb.
Efter skolan var jag hos Emma i 10 minuter, vi kollade genom alla hennes bikinis. Jag skojar inte, det var minst 10 st :P
Sen har jag bara varit hemma, ätit mellanmål, och typ kollat bloggar. Klockan är redan 17.20 hjälp vad tiden går.
Det blir bara färre och färre minuter till SO-provet imorgon. Som ni kanske fattar måste jag plugga på det nu!
Mattediagnos också, fan.
jaja, ni får en "dagens outfit".
Dålig bild, jag vet.
T-shirt- Gina (trorja)
Jeans- Lindex för 97 år sen typ :P
Tjocktröja- Faktiskt ingen aning
(bara så alla vet, tycker jag inte om att skriva "tröja- och så vilken affär osv. Jag tycker det är rätt töntigt, men bara för att jag är en sneeel ponni, så gör jag det ändå)
Tjiiing!

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0