10 saker ni kanske inte visste om mig

  • Veckans höjdpunkt är ridning, såklart träningar och sånt också, men aa :)
  • Jag gillar inte när människor är osociala, även om jag själv är det ibland! :P
  • Jag tycker skolan är ok.
  • Jag bryr mig inte överdrivet om mitt utseende. Jag är liksom inte beroende av smink och grejer.
  • Jag gillar vinter.
  • Jag älskar att fota. Fotar en gång om dagen minst.
  • Min förra sköthäst är såld, och jag saknar honom, nåt så fruktansvärt! ♥
  • Jag tränar innebandy en dag mindre än alla andra, pga att på torsdagen rider jag.
  • Badminton har jag spelat lääänge.
  • Jag gillar att spela gitarr!
image description

Kommentarer
Postat av: fujiko

till fanniiiiiie: aa den verkar jättebra, har inte hunnit lära mig den än :) haha, gulle! <3

2012-01-18 @ 20:33:06
URL: http://fujikos.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0