10 saker ni nog inte visste om mig.

  1. Jag älskar mina vänner obeskrivligt mycket, utan dom skulle jag nog inte överleva.
  2. På min fritid rider o spelar jag handboll ( det kanske ni visste förresten)
  3. Är alltid trött på morgonen oavsett hur länge jag sovit .
  4. Är alltid mig själv.
  5. Stör mig verkligen på folk som tror att de är något och ljuger för att bli populär.
  6. Brukar fota ganska mycket men orkar aldrig lägga upp dom på datorn.. hehe.
  7. Kan ibland vara väldigt slarvig, tror jag har tappat bort två SL- kort på en vecka...
  8. Kan vara ganska trög ibland.
  9. Nu har jag ingenting mer
  10. att skriva så. Puss


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0