15 saker ni inte visste om mig

  • Jag sminkar mej inte så mycket men går aldrig ut osminkad förutom på sommaren
  • Jag klarar mej inte utan mina kompisar
  • Jag älskar min telefon, Iphone, även fast den laggar 24/7
  • Jag har två syskon
  • Min syster är den enda jag berättar allt för
  • Jag vill vara blond, men kommer bli jättefult så kommer aldrig hända
  • Jag vill träna mer så att jag har drömkroppen sommaren 2012
  • Det här är min första blogg jag har tillsammans med någon
  • Jag vill upnå 200 läsare på den här bloggen
  • Jag har jätte dåligt självförtroende
  • Jag vill bli modell
  • Jag vill ha en kille, mne inte vilken som helst
  • Jag skulle vilja bli proffsfotograf
  • Jag älskar att bli fotad
  • Jag skulle vilja flytta till en ny stad och börja om

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är finast i vääärlden och ikväll lämnar jag New York och kommer hem till Sverige, nästa gång så ska du få följa med! Puss <3

2012-01-19 @ 16:45:09
URL: http://themla.wordpress.com
Postat av: Thea :)

Så snygg du är Cornelia! :O<3 saknar dig♥

2012-01-21 @ 17:58:05
URL: http://idaochthea.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0