Bättre bloggning igen

Nu har jag insett att jag har en blogg och komemr blogag mycket bättre, funderade på att sticka fårn bloggen ett tag men ska försöka stanna några månader till. Fast bara om Tove och Fanny bloggar bättre.
Tycker ni att vi ska ha dagens blogg, någon tävling,dagens haff eller frågestund? Säg vad ni tycker så ska vi nog lyckas fixa det, det är ju ändå ni som ska läsa.

Men nu till dagens inlägg Var i skolan och var allmänt sur, nej men dom tog min nya mössa och jag orkade inte springa efter eller stå och skrika på dom så brydd mig helt enkelt inte. Men liksom, vem vill att ens riktiga pälsbolls mössa ska gå sönder. Mitt hot var att om den gick sönder var dom tvugna att betala en ny, hehe inte kul för dom.
Men hade först No och det avr lite halv kaos som vanligt, gjorde inegt speciellt. Sen var det språk, bästa ämnet eftersom att man har lektion med andra klasser. Repeterade farföräldrar,morföräldrar,syskon,kusiner osv.
Sen var det matte och gjorde typ inget, hehe ligger så mycket före att jag inte behövde...jätte skönt eftersom att när jag är ledig nästa vecka kommer jag bara behöva räkna en sida eller något! (:
Sen blev det lunch och efter det engelska och sen Svenska. Hihi gilalr Svenska nu, sitter på en bra/mysig plats och kan jobba. Men nu ropar pappa på att det är middag så ska dra nu, pussellipuss

ARMANI! ♥


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0