Blubb! :)

Sitter i soffan med datorn i knäät och ser på Glee, skit länge sen jag såg på det...men nu är det reklam så ska skriva lite snabbt. Helt ofokuserad på att blogga just nu haha, inne i programmet så inlägget kanske blir lite cp.
Började halv tio idag med NO(kom nästan försent) bara jag som alltid lyckas komma sent när jag har sovmorgon.
Hade Lunch efter det vid elva, potatis med Tzatsiki. Helt plötsligt börjar några åttor(som satt vid olika bord) att kasta potatisar på varandra. Jag och tre av mina kompisar satt vid ett bord mellan dom så det landade lite potatisar på os och bordet. Jätte äckligt.
Sen var det Matte,hade prov, svarade på allt och borde nog få dom flesta rätt hoppas jag.  Sen var det Engelska och efter det idrott med åttorna. Hade redskap, jätte tråkigt faktiskt. Men det var inte så jobbigt så blev inte helt slut iallafall haha.
Efter skolan följde Ella med mig hem och  vi kollade på topmodel 10. Och sen plugg.
Hon drog hem för att äta och sen dess har jag typ suttit i soffan och slöat. PUSS CORNELIA


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0