Casper, världens finaste ponny!

När jag kom till stallet, vid halv 6 började vi med att träffa Cornelia, och Josefin!
Vi åt, pannkakor. Sen fotade vi, tog jättegulliga bilder på Tove, Josefin och Salento! They are a great family!
Fotade även mig och Casper! Gulle, som pussades hela tiden!
han var verkligen hur mysig som helst idag! så kelig, och mysig!
Fick tillbaka "skötarkänslan". Åh, saknar verkligen att vara skötare, att komma till stallet, att ha någon man kunde pussa och gosa med, och allt sånt!
men ja. Har nog inte tid att bli skötare igen, tyvärr! men vi får se!
Men nu till passet:
Det började bra tycker jag.
Vi körde tempoväxlingar, ställning och grejer!
han var fin, och duktig.
Sen började han dra osv.. Men aa.
Hela passet gick väl helt okej.
Kunde gått bättre, men ska försöka förbättra det till nästa gång!
Nu ska jag ta ett äpple. Nu vet ni det.
Puss!
Gammal video, som aldrig publicerades!


Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0