Fanny, the superhero

Hallådär!
Dagen startade med försovning. vaknade när jag skulle vara hos Emma.. jaja, sen spanska. Sen idrott (boxning), det var faktiskt riktigt roligt!
Sen SV x 2. Sist mentorstid.
Hände verkligen inget.. Men aa.
Sen har jag bara pluggat, hela eftermiddagen. MA, NO, SV.
Fick Sv-läxa idag som ska vara klar imorgon -.-
just nu kollar jag på något konstigt program på 1:an. AHHA, han fick elektriskt hår..
Nu var det slut på fantasi i Fannys hjärna, så nu ska jag avsluta, puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt Bild Fannzy!!!

2012-01-19 @ 19:44:50
URL: http://kajsasandberg.webblogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0