Fredags mys!!

Tjenare, förlåt för att jag inte bloggade igår men det var så mycket o göra med ridningen och läxor... Suck... Iaf kan dra gårdagen lite snabt. Dagen började med att jag började skolan kl.8 Idrott, vi åkte skridskor ( eller jag gjorde inte det pga ont i magen men resten av klassen gjorde det) Sen gick dagen rätt fort med SV, SO,MA. Slutade kvart över ett. Efter skolan var jag på loftet ett tag. sen när jag åkte hem gick jag en liten promenad med Ozzy ( min hund), bytte om och åkte till Fanny, Därifrån åkte vi till stallet där vi mötte Cornelia och Josefin. Vi åt , pratade och fixa med hästarna. Jag red Betsy det gick ganska bra behöver nog inte förklara vad vi gjorde för Fanny har redan gjort det. Sen kom jag på , smart som man e, att jag hade tappat bort mitt SL- kort.. aja
Idag började jag 8.30 o slutade 15.00 var super trött typ somna på lektionerna .
 Just nu sitter jag och myser i soffan och kollar på vampire Diaries.
Puss



Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: wow, tack för kommentaren, verkligen! och du är skitsnygg, verkligen, du ska vara stolt :) ♥

2012-01-20 @ 23:33:53
URL: http://hannalovisasol.se

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0