Halsont, hungrig och trött.

Sitter i soffan med världens tjockaste sockor, stickad tröja och mysbyxor, och på det mitt täcke.
Och jag fryser. Jag börjar nog bli sjuk. Men mitt i allt det här "tragiska" har jag en härlig träningsvärk i magen och armarna. Från alla mina situps och armhävningar jag gjorde igårkväll.
Kan berätta om min dag:
Hände ingenting. Klart.
haha, men aa, på SO:n blev det lite jobbigt när jag glömt mitt material i stallet igår... smidigt!
Efter skolan körde vi skridskor.
Det var kul, sen kom det en liteeen snubbe, och bah "får jag vara med?"
Haha, så en kanske 8-åring åkte vi runt med, hahahah!
Det var verkligen "Tystnaden som uppstår när en 8-åring kommer fram och frågar om han får vara med och åka skridskor".
Men sen har jag tagit en vaaarm dusch.
Och ska väl snart äta, sen bli friiisk!!!
Kommer säkert fler inlägg, här blir jag nog sittande ett tag.. FAN!
jaja, ska kolla ponnyakuten nu. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Inte bli sjuk :( <3



Kan inte du ta och ställa några frågor i min frågestund, btw?? Skulle bli super glad då :) <3



Krya! <3

2012-01-20 @ 23:29:02
URL: http://kajsasandberg.webblogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0