Handbollsmatch

Hola idag hade vi handbollsmatch. Det gick väl sodär vi förlorade med 5-8. Men vi hade bara en avbytare och hon var halvt skadad. Så det var ju inge bra men jag tycker vi kämpade på bra ändå :)
Efter handbollsmatchen åkte jag en snabbis hem innan jag o mamma skulle till sickla för att shoppa lite kläder. Det gick ganska snabbt så vi gick runt och strosade lite innan vi åkte hem igen. Har inga planer för kvällen ska väl plugga.. Gud jag har 63 eng glosor och ett prov i SO .. suck...Imorgon ska jag  till stallet med Fanny o Cornelia dt ska bli kuligt!! Haha nemen puss


Haha jag när jag var typ 6-7 år<33

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0