Hej hej

Hehe var lite lat så skippade orienteringen idag, fick skavsår mitt i allt kaos imorse så gör ont att ha skor på sig..Men nu om kaoset..
Jag trodde att vi började halv tio men inser sen att det är tisdag och jag inte alls börjar då.
Ligger i sängen och inser att jag börjar om sju minuter med idrott.
Flyger ur sängen, drar på mej det jag hittar i rummet, packar vanliga kläder och  skor till idrotten.
Packar mascara och tandborste och tandkräm. Drar ner en mössa så att man inte ska se att jag är osminkad och springer sen till skolan. då är det fem minuter tills jag börjar.
Brukar ta 7 minuter att gå dit men springer allt jag har och när jag kommer dit så har jag fyra minuter på mej.
Men han precis, fett grym .
Han sminka mig lite och borsta tänderna innan så awesome.
Aldrig varit så snabb i mitt liv tror jag!
Just skavsåret fick jag för att jag hade mina nya vinterskor och mina strumpor gled ner när jag sprang.
Min vita strumpa blev röd i stället...inte kul.
Nej nu vill pappa ha datorn, puss

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0