Jag är sjuk, tralalalala..

Godmorgon!
Vaknade halv 7 och var ganska pigg faktiskt. Tog lite att dricka och så.
Jag gick upp, och bestämde mig för att vara hemma idag. Halsen är inte helt bra osv.
Ska inte göra något. klockan 2 är det fotboll, Sverige- Quatar. Det ska jag kolla på!
Sen är det handboll ikväll igen, Sverige-Serbien tror jag.
Hoppas de spelar bättre nu än vad de gjorde i andra perioden på senaste matchen..
Kör nu grabbar!
Om jag är pigg nog för att kolla på träningen så kommer jag göra det ikväll.
Hoppas, vill verkligen spela match på lördag, men kan inte träna på hela veckan, pga massa grejer.
Så hoppas jag får spela!
Nu ska jag hitta på något. Puss!
Old.

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0