Men tjaaa :)


Sitter och chattar med Fanny, mys jue. One direction på högsta volymen.
Har många vänner som gillar dom men har aldrig fatat varför men smällte när jag såg Videon till One Thing.
Deras klart bästa låt!

Har kommit hem från orienteringen för ett tag sen, glömmde mobilen hemma. Sjukt klantig.
Vi hade gatuorientering, helt okej. Ganska jobbigt eftersom att det var mycket uppförsbackar och så.
Dessutom gled jag ju ner hela tiden eftersom att det var slasksnö.

I skolan var det helt okej, skulle sluta halv ett men fick sluta en kvart tidigare eftersom att bildläraren inte orkade med vår klass. Herregud stackars lärare, några killar i klassen var helt kaos. haha.
Men då väntade jag på Tilda sen gick vi för att lämna/hämta lite saker hos mig och sen till tunnelbanan.
Åkte till gallerian och gick till Hollister butiken, såg världens finaste tröja, kostade 500 ):
Men hittade sen ett par byxor från vinterkollektionen som var på rea. Så dom köpte jag och en tröja också.
Älskar dom, sitter och myser i dom nu. Men måste ge brorsan datorn så puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket program e headern gjord i? :) skit söt blogg!

2012-01-24 @ 22:49:32

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0