nej, nu får vi skärpa oss

Gud, vlken dålig bloggning det har blivit.
Får försöka göra tidsinställda och så!
Men idag i skolan hände inget.
Förutom att jag var helt OFF på spanskan.
Han frågade nåt jätte enkelt och jag fattade ingenting. Tog 5 minuter att svara på.
Igår på ridningen, blev jag förvånad när jag såg att jag skulle rida Flingan, en häst jag aldrig ridit förut.
Tog en halvtimme att ens komma in till hästen, som sparkades och bet och så.
Men passet gick underbart bra, hon var jätteduktig och allt.
Dock sparkade hon i luften och väggen i varenda galoppfattning osv. Men ja. Nöjd iaf!
Snart kommer Emma, som ska sova här. Mysigt!
imrogon blir det match, vet inte hur bra bloggningen blir men ja.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Thea

Hon e jätterolig när hon sparkar bakut :D<3

2012-01-27 @ 16:53:01
URL: http://idaochthea.blogg.se/

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0