och jag som trodde det var fredag..

Hej!
Jag kom i tid idag, och hade mycket tid på mig, så jag kunde ta det rätt lugnt på morgonen, vilket var skönt!
Sen började vi med Engelska.
Sen NO, SV, Bild, och NO-labb.
NO-labbet var tråkigt, som vanligt..
Jaja, sen gick jag och Alma till henne, och där åt vi, fixade med hennes blogg, och spelade piano..
Det var väl allmänt kul! :)
Nu när jag kom hem tog jag en varm dusch, behövdes när jag kom in från kylan!
Ikväll ska jag barabara plugga! Matte. Kanske engelska.
Vi får se om jag bloggar mer ikväll. men har tänkt göra en "tio saker du kanske inte visste om mig".
Såg en ganska stor höjning i statistiken, vilket gjorde mig happyy! :D Tack för det! :)
Ska avsluta nu, puss!

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0