Sovmorgon

Börjar en timma senare idag, halv tio vilket är jätte skönt!
Just nu sitter jag och chattar med lite folk, roligtroligt.
Efter skolan ska jag och Ella dra till mitt gamla dagis och försöka fixa plats på måndag där. Förklarar vad sen :)
Men antar att vi går hem till mig efter det eftersom att jag bor VÄLDIGT nära dagiset, det ligger i mitt hus...haha jätteskönt.
På orienteringen igår så gjorde vi väll inget speciellt, hade teori inomhus i 30-45 minuter kanske innan vi gick ut och sprang på el-ljus-spåret, skulle lära os attt planera vägen bättre innan vi sprang och så. Känner mig lite mobbad för dom andra är 99or, så jävla sköna med sin P12iga humor haha.
Men nu måste jag sminka mig så att jag kan dra til, skolan strax, puss!
BILDLÖST FÖR JAG MÅSTE SPRINGA TILL SKOLAN NU! PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin <3

vrf skulle du till dagiset grejenn <3 ??? ;)

2012-01-18 @ 22:15:30

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0