Trodde att..

.. jag ska skulle till skolan, men min hals sa ifrån.
Men imorgon ska jag det. Tror jag..
Haha, men igår var jag och kollade på träningen, okej jag spelade liiite. Kunde inte låta bli!
Sen kollade jag såklart på handbollen, Sverige-Serbien.
Det fanns hopp och jag hoppade typ varje gång vi gjorde mål!
Sista 45 sekunderna, jag bah: DET MÅSTE GÅÅÅ!
Men det slutade 24-21. Skit.
KIM EKDAHL DU RIETZ asså! Han var ju helt awesome. Han har dock varit det alla matcher. Men typ 8 mål tror jag det var av 21!
Men ja.
Har inte gjort något. Har kollat bloggar, ätit frukost. och gjort det man brukar när man är sjuk, ingenting.
Så har ingenting att skriva egentligen, ändå fick jag ihop ett litet inlägg.
Hörs!

Kommentarer

Det är ingen idé att skriva elaka saker för vi kommer bara ta bort din kommentar, nu kan du kommentera! :)

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress, bara vi som ser:

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0